Itin dažnai, kandidatai ieškantys darbo kūrybinėse industrijose nesistengia pertelkti savo kūrybiškumo gyvenimo aprašymuose. Galima tik spėti, kad turbūt daug metų girdėdami abstrakčius CV rašymo patarimus jie pradėjo baimintis, kad kitoks gyvenimo aprašymo pateikimas gali sumenkinti jų šansus sulaukti kvietimo į darbo pokalbį.
Tačiau, atrodo, kad gebėdami suderinti kūrybiškumą ir subtilumo pojūtį savo CV, kandidatai tik parodytų savo tikrąjį potencialą darbdaviui. Šią mintį patvirtino ir konsultacijos su kūrybinio sektoriaus darbdaviais, visi kaip susitarė kartojo – „kandidatams reikia demonstruoti savo kūrybinius gebėjimus gyvenimo aprašymuose“.
Be abejo, šioje industrijoje profesionalas turi gebėti suteikti darbo pavyzdžių, prisegdamas nuorodą į virtualų karjeros darbo aplanką. Tačiau taip daro visi. Patartina išsiskirti iš kitų kandidatų ir naudojantis savo grafinio dizaino sugebėjimais arba tiesiog turimomis vizualinėmis priemonėmis sukurti unikalų gyvenimo aprašymą.
Sutelkus visą dėmesį kūrybiškam CV pateikimui, negalima pamiršti turinio kokybės. Tiek dizainas, tiek turinys turi papildyti vienas kitą, o ne užgožti. Kad turinys nenublanktų prieš kūrybišką gyvenimo aprašymo išvaizdą, savo teiginius būtina pagrįsti įrodymais. Labai dažnai tenka susidurti su CV, kuriuose kandidatai prie darbo patirties dalies prirašo keistų profesijų pavadinimų, kurios dažniausiai nieko rimto nereiškia – kūrybiškas marketingo specialistas, vienas iš jų. Tad kaip sulaukti kvietimo į darbo pokalbį savo svajonių pozicijai kūrybiniame sektoriuje?
Pateisink darbdavio lūkesčius
Kuriant gyvenimo aprašymo dizainą svarbu neperspausti su kūrybiškumu ir atsižvelgti į planą. Pastarasis turėtų būti parengtas atsižvelgianti į darbdavio lūkesčius. Juos galima išgvildenti iš informacijos suteiktos darbo skelbime, darbo pobūdžio apibūdinime, reikalavimų kandidatui skiltyje ir svarbiausia – darbdavio internetinėje svetainėje.
Kūrybiška rizika atsipirks
Gyvenimo aprašymas turi atspindėti kandidato gebėjimus. Jei šis – gabus internetinių puslapių kūrėjas, tai CV gali būti ne paprastas dviejų lapų dokumentas, o internetinė svetainė. Arba, jei kandidatus geba kurti skirtingo tipo marketingo lankstinukus ar plakatus – vienas iš jų gali būti paverstas į gyvenimo aprašymą ir išsiųstas paštu darbdaviui. Tam pritaria ir „Urban River Creative“ direktorius Carl Buckley, kuris siūlo atspausdinti ir išsiųsti paštu ką nors tikrai įsimintino. Galimybės neišsenkančios, verta įjungti kūrybiškumą.
“Jeigu sieki gauti kūrybinę poziciją kūrybinėse industrijose, atsakymas akivaizdus – tavo CV turi būti kūrybiškas!”
(Chris Henderson, „Climb Creative“ direktorė)
Turinys, turinys, turinys
Turima omenyje ne tik turinio kokybę, bet ir kaip jis parašytas. Darbdavys tikrai atkreips dėmesį į kandidato rašytinį komunikabilumą ir įvertins ar norėtų, kad šis darbuotojas būtų atsakingas už jo reprezentavimą bendraujant su klientais ateityje
Šaltinis: